Dobre pięcioletnie samochody. Segment C. Część piąta

62No więc wracamy do wcześniejszego tematu, czyli jednostek napędowych, które warto wybrać w Skodzie Octavi. A jeśli chodzi o jednostki wysokoprężne, to dobrze jest zapolować na 1.9 TDI, ale musisz wiedzieć, że na pewno będą one miały duże przebiegi. Jeśli bierzesz pod uwagę wersje po liftingu, to moim zdaniem można spojrzeć na 2.0 TDI z układem Common-Rail, który posiada albo sto czterdzieści albo sto siedemdziesiąt koni mechanicznych. Ale jeszcze nic nie było o wadach, a one też są. W tym modelu zdecydowanie wadą jest to, ze ceny na rynku używanym są na prawdę drogie, a niektóre silniki są kłopotliwe. Trzeba dobrze wybierać. No i oczywiście cena wywoławcza zaczyna się od dwudziestu dwóch tysięcy złotych, aż do pięćdziesięciu tysięcy złotych. A dla wersji RD widełki cenowe wywoławczej kwoty są na poziomie czterdzieści do sześćdziesięciu tysięcy znaków. Jeśli jesteś ciekawy, jakie modele jeszcze według nas znajdują się w segmencie C i są godne kupienia po pięciu latach od ich produkcji, to zapraszam Cię to szóstej części wpisu o tym.